II klubas 2014-2015 m.

Klubo vadovas

533Vaidas Levickis – vadovavimo ir komunikacijos specialistas, kuris sugeba suderinti akademinį konceptualumą ir kasdieninį verslo praktiškumą. Regento universitete JAV pabaigė komunikacijos ir organizacijos tobulinimo magistro laipsnį. Šiuo metu dirba dėstytoju LCC International University ir aktyviai dalyvauja inovacijų ir kūrybiškumo projektuose tokiose šalyse kaip Olandija, Vokietija, Prancūzija, Norvegija.

Daugiau negu dešimt metų užsiima praktiniu vadovų ir įmonių konsultavimu apimantį platų industrijų spektrą nuo statutinių organizacijų iki tarptautinės prekybos įmonių. Gyvenimo misija – padėti paprastiems žmonėms daryti nepaprastus dalykus keičiant savo mąstymą ir pasaulėjautą.

Klubo programa 2014-2015 m.

Metų tema: stiprus vadovas – stipri komanda.

Ar žinote organizaciją, kurioje nebūtų problemų su vidine komunikacija? Profesionalūs darbuotojai renkasi įmonę darbui dėl jos reputacijos, tačiau labai dažnai išeina dėl bendravimo su vadovu. Nagrinėsime kaip vadovas turi organizuoti savo bendravimą, kad sukurtų gerą įmonės reputaciją ir sustiprintų savo, kaip vadovo, reputaciją.
Vadovo karjeros kelias prasideda nuo funkcinio vadovavimo skyriui (pardavimo, logistikos, ir t.t.). Tačiau aukštesnės pareigos ar įmonės branda pradeda reikalauti balansuotos plėtros, kuri neįmanoma be sisteminio mąstymo. Ateina laikas, kai reikia ne tik greit nuvažiuoti iki lenktinių finišo, bet ir laimėti visą čempionatą.
Vadovo vaidmuo komandoje. Aiškios ir slaptos vadovo įtakos galimybės. Komandos formavimosi dėsniai. Vaidmenys komandoje. Galios balansas tarp grupės narių. Komandos darbo efektyvumas. Vadovavimo komandai praktika ir vadybos teorijų reflektavimas. Dalis teorijos iš patirties.
Ateini dirbti savo darbo? Ar atsikeliate su džiaugsmu, kad kursite BVP mūsų valstybei? Kas kam “tarnauja” jūsų įmonėje? Nuo Jūsų darbuotojų atsakymo į šį klausimą priklauso Jūsų įmonės ateitis daug daugiau, nei Jūs įsivaizduojate. Įmonė, kurios darbuotojai dirba akcininkams ir vadovams, neturi ilgalaikės gyvavimo perspektyvos. Kaip padaryti, kad visi “atsisuktų” į klientą? Ką tai reiškia praktiškai?
Reikia atsakymo ar sprendimo, tačiau nėra resursų? Būni „kampo“ situacijose? Studijuosime savo mąstymą ir būsenas, kad nebūtum ribiniu žmogumi, kuris pasimeta pajutęs įtampą…
Rinkos krizės tampa nuolatiniais svečiais. Kaip pakeisti savo ir darbuotojų mentalitetą, kad apsisaugotume nuo „akcijinių“ arba „mažos kainos“ trolių? Studijuosime, kaip dalyvauti konkurencinėje kovoje visu savo verslo modeliu, – ne tik žema kaina.
Kiek geriausi Jūsų darbuotojai lemia, kad šiandien Jūs laimite konkurencinę kovą? Ar Jūs tikite, kad jie visada dirbs Jūsų komandoje? Diskutuosime, kaip galime puoselėti geriausius savo darbuotojus ir ką daryti jiems pasitraukus?