IV klubas 2014-2015 m. 

Klubo vadovas

Senokai pastebėjau, kad diskusijose ar po jų kyla daugiau gerų minčių nei laužant galvą vienam ant kelmelio. Džiaugiuosi klubais kaip gilesnio mąstymo prošvaistėmis.

533Rytis Juozapavičius – sertifikuotas tarptautinės mokymų kompanijos „FranklinCovey“ konsultantas, žurnalistas, didelę patirtį turintis tiesioginių laidų vedėjas.

Nuo 1991 iki 1994 metų dirbo reporteriu Lietuvos radijuje. Tuo metu atliko praktiką WBAI Radio Niujorke. Nuo 1995 metų buvo dienraščio „Verslo žinios“ reporteriu, taipogi Lietuvos televizijoje vedė pakalbių laidas „Paskutinė kryžkelė“, „Visuomenės interesas“, „Eurogrąža“, bei buvo specialiųjų tiesioginių televizijos transliacijų rengėjas ir vedėjas.

Nuo 2004 iki 2008 metų vadovavo “Transparency International” Lietuvos skyriui. Žiniasklaidoje publikavo straipsnius apie politinį partijų finansavimą, interesų grupes ir politinę bei žiniasklaidos korupciją, skatino viešas diskusijas šiomis temomis. Ten dirbdamas jis metė iššūkį nesąžiningiems nacionalinių dienraščių leidėjams ir įgavo vertingos patirties kalbėdamasis su ypatingai priešiškai nusiteikusiais žurnalistais.

2007 metais Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko teikimu paskirtas Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos nariu.

11 metų dėstė VU žurnalistikos institute ir jau 10-tus metus moko iškalbos ir bendravimo su žiniasklaida principų.

Klubo programa 2014-2015 m.

Metų tema: kokie atradimai tikrai verti dėmesio?

Kaip ilgalaikė aistra gali padėti mūsų darbui ir asmeniniam gyvenimui? Nuo cukraus pakelių kolekcionavimo iki kelionių į tokias atšiaurias vietas kaip Grenlandija – ką patiria žmonės su aplinkinių dažnai net nesuprantamu pomėgiu?
Kokios mokslo žinios keičia ar net griauna mūsų nusistovėjusias pažiūras? Ar mes praleidome kažką tikrai svarbaus? Kiek mokslo naujienų mus pasiekia iš tikrųjų ir kaip jos gali keisti mūsų gyvenimus?
Ar XXI amžiuje vis greičiau besikeičiant technologijoms ir rinkos tendencijoms turėtume kitaip vadovauti žmonėms? Koks vadovas išties suburia ir ugdo pačius geriausius darbuotojus? Kokių mums reikia įrodymais grįsto efektyvaus šiuolaikinio vadovavimo patarimų?
„Neuromarketingas“ skamba daugelio lūpose, tačiau kuo vadovaujasi efektyviausi šiandienos pardavėjai? Kaip įgalinti kiekvieną savo organizacijos narį padėti parduoti daugiau?
Kokios ryšių su visuomene ar rinkodaros technologijos gali padėti išpopuliarinti kompanijos aš asmens gerą vardą? Kiek geram vardui svarbios pastangos puoselėti klientų lojalumą, inovacijos, gebėjimas šmėžuoti žiniasklaidoje ar kiti dalykai?
Filme „Volstryto vilkas” akcijų biržos senbuvis aiškina finansų pasaulio naujokui, kad jų verslo esmė yra pasiimti klientų pinigus už akcijas ir stengtis jų niekada negrąžinti leidžiant klientui manyti, kad jis vis lobsta. Kokių verslų kokias „paslaptis” mes norėtume ir turėtume žinoti? Ką norėtume sužinoti apie kolegų verslų virtuvės užkaborius? Kuo galėtume patys pasidalinti?
Mokymo programa tai yra praktinis įrankis, padedantis greitai ir aiškiai patirti bendrovės veiklos planavimo bei finansų valdymo ypatumus konkurencinėje aplinkoje. Naudodamiesi kompiuterine analizės priemone, Jūs perimsite sugalvotos įmonės valdymą ir turėsite galimybę sudaryti ir palyginti alternatyvius gamybinės įmonės verslo planus dvejiems metams bei pamėginsite juos įgyvendinti. Šis gidas supažindins Jus su įmonės valdymo tikslais, planų rengimo ir finansinių ataskaitų sudarymo principais, vadovybės sprendimais bei jų priėmimo logika, o taip pat pagrindiniais rodikliais, kuriais matuojamas Jūsų pasiektas rezultatas. Jūsų, kaip bendrovės vadovų tikslas – toks pat kaip realiame gyvenime: užtikrinti ilgalaikį akcininkų naudos augimą, kurį atspindi įmonės akcijos kainos pokytis bei akcininkams išmokami dividendai.
Efektyvi organizacija yra vedama į priekį stiprių asmenybių. Deja, dėl konkuruojančių prioritetų, neaiškių tikslų, prastos komunikacijos ir pasitikėjimo stokos dažnai prarandame susitelkimą į tai, kas yra svarbu. Remiantis FranklinCovey atliktu tyrimu, kuriame dalyvavo daugiau nei 12 000 asmenų:

• Tik pusė žmonių imasi iniciatyvos.
• Mažiau nei pusė mano, kad jie atvirai kalba apie sudėtingas problemas.
• Tik trečdalis žmonių turi asmeninius tikslus, planuoja, kaip panaudoti savo laiką ir galvoja, kaip pagerinti veiklos rezultatus.

Pasaulyje pripažinta viena geriausių lyderystės ugdymo programų „7 efektyviai veikiančių žmonių įpročiai“ suderina universaliuosius principus su šiuolaikinėmis technologijomis ir praktika. Žmonės gali būti labai kompetentingi, tačiau jie nebus efektyvūs tol, kol neišmoks vadovauti sau, įtraukti kitus, bendradarbiauti bei nuolatos tobulinti ir atnaujinti savo gebėjimus. Tai pamatiniai asmeninio, komandos ir organizacijos efektyvumo elementai.