IV klubas 2015-2016 m. Viešo kalbėjimo klubas 

Klubo vadovas

533Rytis Juozapavičius – sertifikuotas tarptautinės mokymų kompanijos „FranklinCovey“ konsultantas, žurnalistas, didelę patirtį turintis tiesioginių laidų vedėjas. Rytis įgijo žiniasklaidos studijų filosofijos magistro laipsnį Oslo universitete. Jis yra baigęs Vilniaus universiteto Žurnalistikos institutą ir studijavęs Bruklino koledže JAV.

Nuo 1991 iki 1994 metų dirbo reporteriu Lietuvos radijuje. Tuo metu atliko praktiką WBAI Radio Niujorke. Nuo 1995 metų buvo dienraščio „Verslo žinios“ reporteriu, taipogi Lietuvos televizijoje vedė pakalbių laidas „Paskutinė kryžkelė“, „Visuomenės interesas“, „Eurogrąža“, bei buvo specialiųjų tiesioginių televizijos transliacijų rengėjas ir vedėjas.

Nuo 2004 iki 2008 metų vadovavo “Transparency International” Lietuvos skyriui. 2007 metais Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko teikimu paskirtas Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos nariu.
11 metų dėstė VU žurnalistikos institute ir jau 15-tus metus moko iškalbos ir bendravimo su žiniasklaida principų.

Verslo klubai ir Rytis Juozapavičius siūlo aštuonis vienos dienos susitikimus Jūsų komunikacijos įgūdžiams tobulinti.

Per pastaruosius du dešimtmečius Lietuvoje noras mokytis viešojo kalbėjimo nesiliauja buvęs tarp pagrindinių tobulėjimo poreikių. Tačiau pažangą čia paspartina tik nuolatinės pratybos. Kiekvieno susitikimo metu turėsime praktinius užsiėmimus, kurių metu klubo nariai galės pristatyti savo individualius pranešimus, gauti grįžtamąjį ryšį, išsikelti tobulėjimo uždavinių bei diskusijose  rasti atsakymus į aktualiausius klausimus. Ryčio noras, kad Viešo kalbėjimo klubo nariai turėtų kuo daugiau praktinių sesijų, kurių metu simuliuotume  pristatymus klientams, pranešimus konferencijose, TV ar radijo laidas, – kad viskas būtų kuo arčiau viešojo kalbėjimo tikrovės.

Užsiėmimai pastebimai pagerins Jūsų viešojo kalbėjimo įgūdžius bei padrąsins aktyviau ieškoti progų dalintis informacija su Jūsų kolegomis, partneriais bei klientais.

Klubo programa 2016 m.

Metų tema: 3,5. Towers Watson tyrimas atskleidžia, kad kompanijos komunikacijos efektyvumas leidžia pasiekti pusketvirto karto geresnių rezultatų

Sako, geriausia įtikinti žmogų jo paties argumentais… bet kokie tie jo argumentai? Kaip pažinti mano auditoriją? Kaip tą patį pranešimą pritaikyti skirtingoms auditorijoms?
„Storytelingas“, berods, madingiausias žodis komunikacijos profesionalų pasaulyje, – bet kokia turėtų būti mano istorija? Kodėl istorijų pasakojimas laikomas pačiu paveikiausiu bendravimo būdu, bet vis dar nedaug žmonių pasitelkia istorijų pasakojimą norėdami laimėti savo versle?
Dauguma pranešimų atrodo painokai, – kaip sudėlioti argumentus pagal svorį ir pakartoti svarbiausius dalykus, kad ir aš, ir mano auditorija viską suprastume?
Akys, veidas, išvaizda, gestai, judėjimas, balsas…o, Dieve, į ką dar turėčiau atkreipti dėmesį kalbėdama? Ar tikėti tomis bent šešiomis vien apie kūno kalbą išleistomis knygomis ir dar dvejomis apie balso lavinimą? Kokių įgūdžių reikia būtent man?
Visi keiksnoja PowerPoint, bet naudoja… Kodėl sakoma „pamatyti – patikėti“? Kaip šiame vaizdo pasaulyje rasti man tinkamą atvaizdą? O gal galiu nupiešti, ko man reikia?
Kartais atrodo, kad kai kurie iš auditorijos nuoširdžiai manęs nemėgsta ir klausia vien norėdami pakenkti, – ką su jais daryti?
O kas jei aš neturiu tų devyniasdešimties minučių pasiruošimo vienai minutei kalbėjimo, o puiki proga pasisakyti jau rytoj? Kas jei dabar reikia kažką paimprovizuoti, – tai kaip?
Kokią pažangą padariau ir ko turėčiau toliau mokytis? Kas man galėtų padėti ir kam galėčiau padėti aš?
  • 04 08 – 1 diena
  • 05 05 – 2 diena
  • 06 02 – 3 diena
  • 09 14 – 4 diena
  • 10 13 – 5 diena
  • 10 14 – 6 diena
  • 11 10 – 7 diena
  • 12 02 – 8 diena